4.8.2014

Minun syntini, minun sieluni.

Jokakesäiseen perinteeseen kuuluu katsoa elokuva 'Lolita' jonakin helteisenä päivänä. Juuri sellaisena kuin tämä päivä. 

"Lolita, elämäni valo, kupeitteni tuli. Minun syntini, minun sieluni. Lo-li-ta: kaksi kertaa kielen kärki hypähtää  kitalaella ja koskettaa kolmannella hampaita. Lo. Lii. Ta. Hän oli Lo, vain Lo, aamulla; pituus neljä jalkaa kymmenen tuumaa toisessa jalassa nilkkasukka. Hän oli Lola housuasussa. Hän oli Dolly koulussa. Hän oli Dolores pisteviivalla. Mutta minun sylissäni hän oli aina Lolita." - Vladimir Nabokov









3 kommenttia:

Metsäntyttö kirjoitti...

Oi, miten ihana mekko! Tykkään mallista ja tuollainen ruusukangas on ihana.

GloomySunday kirjoitti...

Ostin mekon kirpparilta. Se o li sellainen aika kauhea ysäri-iso-kauhtana. Pienensin sen sopivaksi. Kankaasta tykkäsin kyllä tosi paljon. Se on sellaista kivasti lasekutuvaa viskoosia, ja ruusut on tietty plussaa :).

Metsäntyttö kirjoitti...

Vähän uumoilinkin, että olisiko sitä aikaa. Minulla on siltä ajalta pusero, jossa on samantapainen kuvio ja siinä on iso kaulus (selässä merimiesmallisesti).