15.3.2014

Kultaakin kalliimpaa

Olen täydentänyt lisää hääasukokonaisuuttani käsirenkaalla ja käsilaukulla. Molemmat ovat vintagea ja saapuivat luokseni Yhdysvalloista asti. 








Käsilaukku on yllättävän hyvässä kunnossa ollakseen 60-luvulta. Siitä tosin puuttuu ketju, mutta se ongelma on helposti ratkaistavissa. Myyjä ilmoitti minulle alunperin, että laukku olisi viety postiin osoitteetta. Harmitti vietävästi, koska olisi ollut todennäköistä, että laukku olisi hukkunut postin syövereihin. Myyjä oli kovin pahoillaan ja yriitti USA:n päässä selvittää tilannetta. Voitte arvata, että olin melko yllättynyt, kun laukku yhtenä päivänä olikin tupsahtanut postiluukustani! Olen tosi tyytyväinen, koska olisi ollut vaikeaa läytää korvaavaa. Sinänsä hupi, että taisin postikuluineen maksaa laukusta vain parikymmentä euroa.

Käsirengasta täytyy vielä vähän säätää, koska se on liian iso. Irroitan siitä yhden palan, ja sitten se on täydellinen. Yhtä hyvä tuuri minulla ei sen sijaan ole käynyt hiuskoristeen kanssa. Päätin lopulta tilata tämän hiuspannan. Panta tuli tänään postissa ja se ei todellakaan ole sama kuin kuvassa. Siinä on kiinnitetty kaksi halvan näköistä pantaa yhteen kultaisella rautalangalla, eikä lopputulos todellakaan ole hinnan arvoinen. Pitää laittaa koko hässäkkä takaisin ja vaatia rahojen palautusta. Tosi ikävä juttu, koska olin pannasta innoissani. Nyt olen sitten miettinyt tätä vaihtoehtoa, jos saan hintaa tingittyä:




Ei kommentteja: