10.1.2012

Talvivalo

...on sanonko mistä. Se on himmeä, sinertävä, heijastuu oudolla tavalla seinissä, kestää vain hetken ja luo kasvoihini outoja varjoja. Odotan kevättä. Itseasiassa toissapäivänä sanoin ensimmäisen kerran, että tulisipa jo kesä. Minulla ei ole mitään lunta ja suloisia pikkupakkasia vastaan, mutta kaipaan ahnaasti valoa.








Tunnistaako kukaan helmillä koristeltua, hihatonta kauluspaitaa? Itse olen tunnistanut sen lukuisista katutyylikuvista ja myös bongannut satunnaisten bloggareiden yltä. Kyllä, olen osa osa blogimassaa ostamalla paidan alennusmyynnistä. Minulla ei ole ollut juhlapaitaa, mikä on aiheuttanut päänvaivaa lukuisaan otteesseen, joten hankin paidan korjatakseni vaatekkaappini puutteen. Lisäksi paidassa on fantastinen kaulus. Olen nyt innostunut kivoista kauluksista, jotka pilkottavat paitojen tai mekkojen alta.

Itseasiassa sekä kauluksia että omaa asuani on inspiroinut Late Afternoon -blogin kaunis kirjoittaja. Hänellä on mielestäni poikkeuksellinen kyky yhdistellä eri kuoseja ja printtejä keskenään yhtenäisiksi kokonaisuuksiksi. Hänen tyylinsä on muutenkin ihailtavan tyylikäs. Aurinkolaseja minä en aina ymmärrä, mutta ne saattavat selittyä sillä, että neito asuu Californiassa.






Ei kommentteja: