10.8.2011

Farkkupakkomielle




Olen löytänyt parhaat fakut ikinä! Melko korkeavyötäröiset, helpot ja mukavat käyttää! Hintaa oli 5 euroa kirppiksellä! Nämä ovat ilmeisesti vero modan vanhempaa mallistoa. Olin innoissani saadessani farkut käyttöön taas pesun jälkeen. Ja sitten tajusin, että joskus tulee päivä, kun näitä ei enää ole. Kangas on ohutta ja venyvää = suuri hajoamisalttius. Mitä minä sitten teen? Ainoat hyvät farkut maailmassa! Olen tehnyt pientä taustatutkimusta ja luulen, että malli on uusittu nimellä ranch ja sitä on myynnissä. Varma ei voi olla, mutta ajttelin silti joko tilata farkut netistä tai käydä etsimässä kaupoista. Oli miten oli, minun on löydettävä vähintään toinen pari!

Kesä on virallisesti loppunut. Siinä vaiheessa, kun lämpötila laski alle 19 asteen heinäkuun lopussa, eikä ole enää noussut, kesä on varmasti ohi. Ulkona on 15 astetta ja voin julistaa syksyn alkaneeksi. Toivottavasti ensiviikolla Lontoossa olisi vielä lämmintä, niin voisi viettää pätkän intiaanikesää. Kesä on ohi, Peppi Pitkätossun esitykset ovat kohta ohi, samoin kesäloma. Vanhempani ja Janne ovat vasta tulossa katsomaan esityksiäni tällä viikolla. Pitää vain toivoa ettei sada! Taidankin kaivaa sateenvarjon ja neulepaidan mukaan kaupungille tänään.

Ei kommentteja: