13.5.2011

Not winterwhite

Emily Loizeau - Je Suis Jalouse




Amy Ross: Secrets of living 4



Siinä missä Helsingissä liikuttiin viikonloppuna sortseissa ja pikkumekoissa täällä olen siirtynyt ballerinoihin vasta eilen. Tänään huomasin puiden olevan hiirenkorvilla.

Olen viimein alkanut lämmetä pitsille. Lähinnä valkoiselle pitsille. Valkoinen on tänä keväänä sekä muodikas että haastava väri. Vuosi tai pari sitten käytin valkoista paljonkin, mutta tänä keväänä se ei ole tuntunut sopivalta. Pikemminkin liian kovalta. Mutta ehkä minulla on vain liian kovaa valkoista vaatekaapissani.
















Minun pakko toteuttaa itselleni tämän tapainen:





Olen pitkän kellohelma-aikakauden jälkeen alkanut viehättyä "aikuisemmista" malleista ja yllätyksekseni 60-luvun lyhyet kotelomaiset mekot kolahtavat. Kaava on jo, kangaskin ehkä, enää toteutus puuttuu :).



Ei kommentteja: