5.10.2010

Pää täynnä vieraita sanoja

Image and video hosting by TinyPic 


Miksi jotkut kirjat ovat niin vaikeita? Tämäkin yksilö on kuin täynnä piilomerkityksiä ja hieroglyfien joukkoja. Olen tehnyt melkein kaksi openoffice-sivua termilistausta. Onneksi materiaalit saa ottaa tenttiin mukaan, mutta minulla on silti tästä huono fiilis. Voin sanoa, että olen tyytyväinen jos pääsen läpi tämän kurssin, se riittää.

Huomenna alkavat hullut päivät. Olemme Jannen kanssa tehneet listan kaikista asioista, joita sieltä pitäisi käydä hakemassa. Kuulostaako tämä vain minun korvissani porvarilliselta :D? Ajattelimme mennä aikaisin aamulla, ehkä silloin ei olisi niin suurta tunkua. Janne haluaa sukkia, ne ovat varmasti haluttuja, heh hee. Jotain ihanaa juustoa olisi kiva käydä haalimassa. Olemme muuten Janskun kanssa miettineet meille jotain yhteistä harrastusta. Ruoanlaitto voisi olla yksi...voisimme ryhtyä kulinaristeiksi :).

Olemme soittaneet toistolla Joose Keskitalon levyä Tule luokseni, kulta. Häröä, aika mahtavaa underground-musaa.

"Ja jos on onni myötä
eikä katkeroiduta suotta
minä sinua suutelen suuttumatta."
- Joose Keskitalo, Pimeydestä pimeyttä vastaan


Joose Keskitalo - Viis tyttöä

Ei kommentteja: