15.12.2009

Merimies on eri mies

"Joulun viettomme alkaa jo toukokuussa, porsaalla silloin on herkut suussa..."

No ei porsaalla, mutta meillä kumminkin :). Pikkusiskoni tuli kylään ja Jansku teki ruokaa!! Kun minä olin koneella kirjoittamassa esseetä! Kuvitella!



Image and video hosting by TinyPic

kun sitä suolataan, yhdessä kuolataan...



Image and video hosting by TinyPic

Siinä ne muikut ja perunat valmistuvat.



Image and video hosting by TinyPic


"Viimein" on tullut niin kylmä, että on kannattanut kaivaa kaapista nämä merimiesvillahousut. Ovat ktllä lämpimät, ei voi valittaa. On yhä vaikeaa uskoa, että maksoin näistä hennesin housuista jotain 9 euroa ja nappeja siirtämällä sain näistä täydellisesti istuvat. Vähän niin  kuin pukeutuisi vilttiin. Musta villapaita benettonin, hennesin raitapaita.



Image and video hosting by TinyPic

Dance, dance, dance...


Tänään ja  eilen olen ollut äärimmäisen ahkera ja saanut valmiiksi yhden luentopäiväkirjan, yhden vierailuraportin ja puolikkaan esseen. Pisteet minulle! Sain lisäksi yhden kurssin suoritettua! Huraa! Kyllä ne opinnot etenevät, joopa joo. Tässä vaiheessa pitää olla ylpeä pienestäkin.


Joululahja kasamme on kasvanut hiljalleen tällaiseksi:


Image and video hosting by TinyPic


Tästä puuttuvat Jannen lahjat ja osa Jannen hankkimista lahjoista.

Meillä on ollut jouluvalo-ongelma. En ole löytänyt kaupoista mitään kivaa ikkunaan ja olen kuolannut äidin hienoa metallitähteä viime vuodesta. En löytänyt samanmoista mistään. Sitten  äiti auliisti lahjoitti tähden minulle  ja I´m so happy!



Image and video hosting by TinyPic

Ei kommentteja: