7.11.2008

Thinking red

Olen kyllästynyt harmoniaan. Niin se vain on. Olen kyllästynyt matsaamaan kaikki asusteet prikulleen "oikein". Joten olen ottanut ikään kuin huomaamattani uuden linjan: rämä-rämä-ding-dong. Värejä, kuoseja, materiaaleja...kaikkea sekaisin. Tarkoitus kuitenkin olisi saada kaikki näyttämään hyvältä kokonaisuudelta. Onko kellään muulla samaa fiilistä? Kapinoin nyt ihmisten (omaanikin) musta-harmaata talvipukeutumista vastaan. Ja säädyllisyyttä. Ehkä tämä on seuraamusta yleisestä alitajunnassani vellovasta kapinasta. Mitä vastaan sitten kapinoin noin ylipäätään? Who knows. Ilmoitan, kun keksin vastauksen. Voi olla teitenkin, että missattuani gootti/hevari/pissis/punk/hippi/natsi -nuoruusvaiheen...





Tiedän, tiedän. Jouluun on vielä aikaa. Minulla on vähän sellainen fiilis kuitenkin. Isäni pääsi viimein tällä viikolla aloittamaan muuttonsa omaan, uuteen asuntoonsa. On hauska nähdä miten asunnosta tavara kerrallaan tulee koti. Puhumattakaan tavaroiden paikkojen suunnittelusta. Minun peukaloni ei - mahdollisista ennakkoluuloista huolimatta - ole aivan keskellä kämmentä myöskään tekniikan suhteen, joten osaan auttaa esimerkiksi huonokalujen kokoamisessa, mikä on itseasiassa aika mukavaa puuhaa. Sellainen ongelmaratkaisu on aina ollut mieleeni siinä missä matemaattiset versiot eivät koskaan ole kuin saaneet minut hakkaamaan kirjalla pulpettia ;). Arvatkaas kuka on kasannut meidän kaikki Ikean kalusteet? Tattadaa: minä! Jansku on auttanut jonkin verran tv-tason kanssa, tosin ei siksi ettenkö olisi osannut itsekin. Minua kismittää, koska isäni ei sinänsä vastusta minun teknistä intoiluani, mutta aina kun Jansku on lähettyvillä oletus tuntuu olevan se, että hän osaisi aina paremmin. Mikä ei suinkaan pidä paikkaansa. Suo anteeksi muruseni, mutta minun looginen päättelykykyni on jonkin verran parempi :D.

Tässä kuva edellisjouluisesta kuusestamme, vaikka vietimme joulumme itseasiassa molemmat erikseen omien perheidemme kanssa. Kuusi piti kuitenkin hankkia (huolimatta myöskin ekonäkökulmasta...), sillä olisi ollut niiiin tympeää odottaa jouluaattoa ilman kuusen tuttua tuoksua!

Ei kommentteja: