15.9.2008

Lintsari


Tunnen suurta kyvyttömyyttä. Kyvyttömyys numero 1: blogin laadullisesti hyvä ja kattava päivitys, kyvyttömyys  numero 2: kouluun raahautuminen. Okei, minulla olisi sata asiaa, joista kertoa, joiden tapahtuma-aikana voidaan pitää viime viikonloppua. Mutta jotenkin...ehkä minulla on jokin angsti kirjoittamisen kanssa, tai jotain. Toisekseen kouluun pitäisi mennä vähintään siitä hyvästä syystä, että tänään on viimeinen päivä ilmoittautua piano-tunneille, mikä siis kuuluu opintoihioni iloisesti jo viime vuodesta, yhäkin vaikka olen osoittautunut aikamoiseksi tumpeloksi. Olin ihan rehellisesti huonoin koko ryhmästäni viime vuoden säestysilottelussa...huoh. Ehkä se on jotenkin alitajuisesti vähentänyt innostustani tälle vuodelle. Lisäksi minulla olisi teknistä työtä, mutta tänään ei vain jaksa innostaa neljän tunnin värkkääminen (josta btw on jo kulunut kohta kaksi tuntia...). Seuraavaksi lupaan itselleni kipaista koululla kalenterin kanssa varaamassa ajat. Piste. 

Tässä päivän asu lämmittämään siksi aikaa. Yritän saada kattavamman postauksen aikaiseksi vielä...no, TÄNÄÄN!

T-paita/T-shirt: Ulkomailta/Abroad

Raitapaita/Shirt with stripes: Äidiltäni../From my mother

Hame/Skirt: Tehnyt/Made by me

Maailman karvimimmat sukkikset/The most ugly thights ever: H&M

Kellosta tehty koru(lisää siitä myöhemmin)/A necklace made out of a clock (more about it later): Antiikkia/Antique

Tuosta hameesta on muuten tullut ihan lempparini. Olkoonkin, että minun vaikea löytää sille yläosia. Se vain näyttää hyvältä kaikessa yksinkertaisuudessaan. 

That skirt is my new favourite. Though it's hard to find a top that goes smoothly with it. It just looks good in it's simplicity.

Ei kommentteja: