23.7.2008

Love 'em


Kuva: www.minnaparikka.com

Niin...Muun muassa näitä minä aion käydä huomenna katsomassa (kuolaamassa). Desing-kengät hivelevät kenkärakastajattaren sydäntä. Ja lompakko ulisee tyhjyyttään./ Yes... tomorrow, among other things, I'm going to see these shoes (drool over these shoes). Desing shoes light up the heart of a shoelover like me. Wish I had the money for it..

Hmph, vieras kone ei hyväksynyt kameraani, joten kuvat täytyy keplotella tänne muulla tavoin. Tänään muuten eräs ulkomaalainen kynsienhoitosarjan myyjä luuli minua 14-vuotiaaksi, eikä meinannut uskoa kun, yritin selittää oikeaa ikääni. Toisen kerran hmph. Tämä on ongelma, joka piinaa minua kaikkialla, eikä se tee minusta kovin 'katu-uskottavaa'.

-----------------

This unfamiliar computer does not like to co-operate with my camera, so I have to get the pictures here trough my own laptop. By the way today a foreigner, who was selling a treatment kit for nails, thought I was 14 years old! I had trouble convincing him I'm over 20! I have this problem ALL THE TIME, and it really bothers me. I mean...it's okay when it's just few years but...this much...People don't take me seriously.

Ei kommentteja: